სოციალური მედია

სოციალური მედია ეს არის ახალი ტექნოლოგიები პიარსა და მარკეტინგში, რომლის მიმდინარეობისას სტუდენტები შეისწავლიან, თუ როგორ გამოიყენოს განსხვავებული პროფესიის მქონე ადამიანებმა ვებ2-ის პლატფორმა საკუთარი იმიჯის ფორმირებისა თუ პიარ კამპანიის საწარმოებლად და მიმართოს ის საკუთარი ინტერესებისა თუ კომპანიის მიზნების ეფექტურად შესრულებისკენ.

მსმენელები გამოიმუშავებენ ყველა იმ უნარ-ჩვევას, რაც მათ სოციალურ მედია-ქსელებთან ურთიერთობისთვის სჭირდებათ. 

სოციალური მედიის კურსის ფარგლებში თქვენ შეისწავლით: 

  • რა არის სოციალური მედია
  • სოციალური მედია მსოფლიოში, რეგიონში (კავკასია) საქართველოში
  • სოციალური მედია VS ტრადიციული მედია
  • სოციალური მედიის შემადგენელი ნაწილები
  • სოციალური ქსელები
  • სოციალური ქსელების ეფექტური მართვა
  • ინტერნეტ-მარკეტინგი
  • Facebook – მარკეტინგის მძლავრი იარაღი
  • Google – ს პროდუქტები
  • ინტერნეტ-მარკეტინგის Dos and Donts ინტერნეტ-ეთიკა
  • პიარი და სოციალური მედია
  • პლატფორმის შექმნა სოციალურ მედიაში
  • ქართული ქეისები
  • სოციალური მედია და პროფესიები
  • სამსახურის ძიება სოციალური მედიის საშუალებით (იმიჯის ფორმირება)
  • სოციალური მედიის უარყოფითი მხარეები

სწავლების კურსი შედგება საინტერესო პრაქტიკული მაგალითებისა და კომპლექსური დავალებებისგან.

კურსდამთავრებულებს გადაეცემათ გაუ-თბილისი პიარ სკოლის სერტიფიკატი.

________________________________________________

განრიგი:

კურსის ხანგრძლივობა: 5 დღე

ლექციის ხანგრძლივობა: 3 საათი

________________________________________________

პირობები

კურსის ღირებულება: 179, 99 ლარი

მიმდინარეობს ჯგუფების დაკომპლექტება. რეგისტრაცია შესაძლებელია საიტზე არსებული სააპლიკაციო ფორმის შევსებით.

 ________________________________________________

კურსი ”სოციალური მედია – ახალი ტექნოლოგიები პიარსა და მარკეტინგში”

  • მნიშვნელოვანი შესაძლებლობა, ერთად შეკრიბო სამიზნე სეგმენტი და გაავრცელო მესიჯები
  • უპირატესობა, შეისწავლო შენი მომხმარებლის სურვილები და აწარმოომათი გამოწვევების შესაბამისი პიარ კამპანია
  • გასცე ინფორმაცია და მიიღო უკუკავშირი
  • სტატისტიკური მონაცემების შეკრებისა და გაანალიზების საუკეთესო ხელსაწყო
  • სამსახურის ძიების თანამედროვე მეთოდი
  • ცოცხალი CV
  • გამოცდილი და პრაქტიკოსი ლექტორი
  • 20% თეორია, 80% პრაქტიკული მეცადინეობა
  • ხელმისაწვდომი ფასი

_________________________________________________

ტრენერი

 
დოდი ხარხელი  სოციალური მედიის ექსპერტი, ინტერნეტ–მარკეტინგის სპეციალისტი. 2005 წლიდან ბლოგერი. პირვლი ქართული სოციალური ქსელის face.ge-სა და ქართული ბლოგ–კატალოგის blogroll.ge-ს ერთ–ერთი შემქმნელი. ამჟამად პროექტ ”ნიჭიერის” ინტერნეტ-მარკეტინგის ხელმძღვანელი. 

www.dodka.ge 

Advertisements