ამ დაავადების გამოჩენისთანავე ვაკვირდები მის საწინააღმდეგო კამპანიას და ერთი ტენდენცია შევამჩნიე:  დაავადებულების რიცხვის სწრაფ ზრდასთან ერთად, სარეკლამო სტრატეგია უფრო უხეში და ფამილარული ხდება.

  – ის მიერ შექმნილი ეს კლიპი ერთი შეხედვით იუმორსაც შეიცავს, გარკვეულ კრეატივსაც, მაგრამ კლიპის ნახვის შემდეგ, აღარც გეცინება და არც სასიამოვნო განცდები გრჩება კრეატივშიკების  ნამუშევრებისგან.

ცოტა ხნის შემდეგ კი აღარ გაქვს ასეთი “პახაბშინის” ნახვის სურვილი.

მოგვიანებით, ეჭვი გიჩნდება, რომ რეკლამა მიზანს მიაღწევს და მართლაც შიდსის საწინააღმდეგო კამპანიის ნაწილია.

და სულ ბოლოს, იმასაც კი ფიქრობ, რომ შიდსის წინააღმდეგ მებრძოლებმა მორიგი დონორი გააცურეს😦.