ნებისმიერი სარეკლამო კამპანიის მთავარი მიზანია, მოახდინოს სასურველი ეფექტი მომხმარებელზე. თანამედროვე რეკლამით „დაბინძურებულ“ სამყაროში, ძალიან რთულია მიიქციო ყურადღება. ამიტომ, კრეატიული და განსხვავებული სარეკლამო კამპანიის წარსამართად კრეატორების მხრიდან იხარჯება უამრავი დრო და ენერგია, ამასთან უზარმაზარი ფინანსური ხარჯები.

მით უმეტეს გარე რეკლამაში, რთულია განსხვავებული ეფექტის მოხდენა. სარეკლამო ბილბორდები, უკვე დიდი ხანია ქალაქების ფასადურ ნაწილად აღიქმება. თუმცა, თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებამ, შესაძლოა მნიშვნელოვნად გაამარტივოს და შეუწყოს ხელი რეკლამაში მომხმარებლის ჩართულობის ხარისხის ზრდას.

წარმოგიდგენთ რამდენიმე მარტივ, მაგრამ გენიალური ჩანაფიქრის მქონე გარე რეკლამას, რომელიც პირდაპირ აიძულებს უბრალო გამვლელს ყურადღება მიაქციოს, შეჩერდეს, საპასუხოდ იმოქმედოს და ა.შ.

სატელევიზიო შოუ «Big in Japan»

შოკოლადი Cadbury

Honda Civic

McDonald’s

ცნობათა ბიური Yell

ძალადობის საწინაამღდეგო სოციალური რეკლამა

„კივილის ტესტი“ როკ ჯგუფ Skunk Anansi-სგან

გიორგი ალავერდაშვილი