ლოგოს დიზაინერმა Graham Smith -მა საინტერესო პროექტი, სახელწოდებით „Brand Reversioning“ შექმნა, რომლის მიხედვითაც ბრენდის ლოგოს ვიზუალური სტილი სხვა ბრენდის ვიზუალური სტილით იცვლება. მიზანი ერთია, – კრეატივი … სტილი.
ამ ათუ იმ ბრენდის ლოგოში ცვლილებები შეტანილია დიზაინერის შთაგონების მიხედვით, – როგორ ხედავს გრაჰამი ამა თუ ბრენდს, ანუ მისი აზრით, რა ფერების წყალობით არ დაკარგავდა ლოგო ესთეტიურობას.
მაშ ასე, გთავაზობთ კრეატიული ფალსიფიკაციის საუკეთესო ნიმუშებს, – google-ს ფერი Bing-ი, Flickr-ის სტილი blackberry-ში, ცისფერი facebook –ი, ლურჯი Twitter-ი და რა თქმა უნდა coca cola და pepsi, – ნუ, აქ მარტო ფერებსაც არ ენდოთ, ლოგოსაც დააკვირდით 🙂
Advertisements
2 comments
Comments feed for this article
სექტემბერი 8, 2011 at 4:03 PM
エカ (aka Katiee)
დავიბენი 😀 მაგარია!
სექტემბერი 12, 2011 at 2:34 PM
საუკეთესო პოსტები წინა კვირას – 5 -11 სექტემბერი 2011 « PRSchool
[…] “აყირავებული” ბრენდები […]