ლოგოს დიზაინერმა Graham Smith -მა საინტერესო პროექტი, სახელწოდებით „Brand Reversioning“  შექმნა, რომლის მიხედვითაც ბრენდის ლოგოს ვიზუალური სტილი სხვა ბრენდის ვიზუალური სტილით იცვლება. მიზანი ერთია, – კრეატივი … სტილი.

ამ ათუ იმ ბრენდის ლოგოში ცვლილებები შეტანილია დიზაინერის შთაგონების მიხედვით,  – როგორ ხედავს გრაჰამი ამა თუ ბრენდს, ანუ მისი აზრით, რა ფერების წყალობით არ დაკარგავდა ლოგო ესთეტიურობას.

მაშ ასე, გთავაზობთ კრეატიული ფალსიფიკაციის საუკეთესო ნიმუშებს, – google-ს ფერი Bing-ი, Flickr-ის სტილი blackberry-ში, ცისფერი facebook –ი, ლურჯი Twitter-ი და რა თქმა უნდა coca cola და pepsi, – ნუ, აქ მარტო ფერებსაც არ ენდოთ, ლოგოსაც დააკვირდით🙂