ფიატი ნამდვილად აღარ ხუმრობს. ასეთი აგრესიული კამპანია მე პირადად არ მახსოვს.
ამერიკა წალეკა ფიატის რეკლამებმა, ნიუ-იორკის მოდის კვირეულზე მთავარ გმირად იქცა და ახლა ჯენიფერ ლოპესის ახალ კლიპსაც აფინანსებს.
პლეისმენტი აღარ ქვია ამ ფაქტს: კლიპში ჯეი ლოზე მეტად “ფიატ 500” ჩანს. 🙂
Advertisements
1 comment
Comments feed for this article
სექტემბერი 19, 2011 at 10:51 PM
საუკეთესო პოსტები წინა კვირაში, 14 – 20 სექტემბერი, 2011 « PRSchool
[…] ჯენიფერ ლოპესის ახალ კლიპში “ფიატ 500&… […]