ფაქტია, რომ ბრენდებს ძალიან დიდი გავლენა აქვთ არა მარტო უფროსებზე არამედ ბავშვებზეც. ბავშვები ხშირად უფროსებზე კარგადაც კი იმახსოვრებენ მათ.

სულ უფრო ხშირად შეხვდებით პატარებს , რომლებმაც ჯერ არც წერა და არც კითხვა იციან. სამაგიეროდ იციან McDonalds, Google-ს და ა.შ

ერთ-ერთმა დიზაინერმა ეს დაკვირვება საკუთარი შვილისთვის ანბანის მარტივად სწავლებისთვის გამოიყენა.

ზევით მოყვანილი სურათით დიზაინერი საკუთარ ბავშვს ანბანს ასწავლიდა.🙂