2002 წელს, დიზაინერ მარკ ჯაკობსის მოწვევით, ტაკაში მურაკამიმ, რომელიც თანამედროვე იაპონური არტის ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი ფიგურაა, გრძელვადიანი თანამშრომლობა ბრენდ Louis Vuitton-თან დაიწყო.

მან შექმნა ნამუშევრების სერია, რომელიც ჩანთების დიზაინში გამოიყენეს .

სერია აგებული იყო ბრენდის სახელის მონოგრამის გამოყენებით და კომპანიას დიდი კომერციული წარმატება მოუტანა.

მურაკამის ამ სერიამ, საერთაშორისოდ აღიარებული მხატვრის სახელი მოუტანა, რომელმაც  ბუნდოვანი გახადა ხაზი „მაღალ“ და „დაბალ“ არტს შორის.