McDonalds Caters To Poor Students With Sliding Menu Prices

მაკდონალდსმა შვედი სტუდენტებისთვის სპეციალური შეთავაზება გააკეთა და მათ გემრიელი მენიუ 1 დოლარად შესთავაზა.

კომპანიის მარკეტინგული სტრატეგია საკმაოდ მომგებიანია იმ კუთხით, რომ მაკდონალდსში ფასები დაბალია მაშინ, როცა სტუდენტებს სტუდენტური სესხი აქვთ დასაფარი, ხოლო სტიპენდიების გაცემის დღეს ფასები მატულობს, – ყოველი თვის 25 რიცხვში მაკდონალდსის მენიუს ღირებულება ყველაზე ძვირია.

კამპანია “სტუდენტური სესხის მენიუ” უნივერსიტეტებში საინფორმაციო ბუკლეტებისა და “აუთდორ” რეკლამის სახით გავრცელდა.

mcdonalds-ddb-sweden