გაზეთებს მთელ მსოფლიოში კრიზისი აქვთ. კრიზისი ფორმატთან, შინაარსთან და გავრცელებასთან დაკავშირებით. უნდა ითქვას, რომ ზოგიერთი ცდილობს ამ კრიზისიდან თავის დაღწევას ონლაინ გამოცემებით, კრეატიული სარეკლამო და პრომოუშენ კამპანიებით.

გარდიანის ახალი კამპანია გამორჩეული და საინტერესოა. კრეატივი სამი გოჭის ისტორიის თანამედროვე ინტერპრეტაციაზეა აგებული.

კლიპში ნაჩვენებია ინფორმაციის გავრცელების თანამედროვე მეთოდები, ანალიზი და რეაქციები საზოგადოების მხრიდან.

გირჩევთ იხილოთ.