გუგლმა გადაწყვიტა, ეჩვენებინა, თუ რა ხდება, როდესაც ჯიმეილის მომხმარებელი წერილის გაგზავნის ღილაკს აწვება.

ეს უფრო საკუთარი თავისთვის შეკითხვას ჰგავს, რატომ არიან “გუგლელები” ასეთი უნიკალურები. რიტორიკულ და პიარ-კითხვას თავი რომ დავანებოთ, მართლაც საინტერესოა, ერთი მხრივ, სისტემა, რითაც გუგლი მუშაობს და, მეორე მხრივ, ამ ყველაფრის მომხმარებლებისათვის ჩვენება. ასევე კომპანიის დამოკიდებულება სუფთა და თვითანაზღაურებად ენერგიასთან დაკავშირებით. ეს კი თავად ვიდეო, სადაც ყველაფერს გაიგებთ.

წყარო: http://www.adweek.com/