არავისთვის საიდუმლო არ არის, რომ ადამ სენდლერის ფილმები ფარული რეკლამის საუკეთესო ნიმუშებია, მაგრამ მისი ბოლო ფილმი  „That’s My Boy“, ალბათ დღეისათვის ყველაზე გაბედული ნაბიჯია…

ვინმემ ამას შეიძლება ჰოლივიდური რევოლუციაც კი უწოდოს ფროდაქთ ფლეისმენთთან მიმართებაში, რადგან სენდლერმა რეალურად 114 წუთიანი ლუდი  Budweiser-ის რეკლამა გადაიღო.

მხოლოდ ფილმის თრეილერის ნახვითაც დარწმუნდებით თუ რამდენად ფართოდაა  Budweiser-ი სენდლერის ახალ ფილმში წარმოჩენილი.

ერთად ვნახოთ კადრები მოცემული თრეილერიდან…