2010 წლის ფეხბურთში მსოფლიო ჩემპიონატის სკანდალი ლუდი ბავარიის მიერ სტადიონზე პარტიზანული მარკეტინგის გამოყენებას მოყვა.

ბავარიის ფერებში გამოწყობილი ოცამდე ლამაზმანის გაძევება სტადიონიდან მატჩის დროს ჩემპიონატის ოფიციალური სპონსორის ჰაინეკენის დაჟჲნებული მოთხოვნით მოხდა.

ფიფამ კატეგორიულად მოთხოვა ბრენდებს დაიცვან ფიფას ოფიციალური წესები და პარტიზანული მარკეტინგის (Guerrilla Marketing, Ambush Marketing) გამოყენებისგან თათავი შეეკავებინათ.

ბავარიამ ეს განცხადებაც საკუტარი ვირუსული ვიდეოს გავრცელებისთვის გამოიყენა🙂.