ავტორიტეული სადაზღვევო კომპანია Swiss Life საკუთარ მომხმარებელს სიცოცხლის დაზღვევის მოქნილ სქემას თავაზობს: მათ შეუძლიათ გარკვეულ დროს (ფინანსური კრიზისის, სამსახურიდან გათავისუფლების გამო დაშ) უარი თქვან სადაზღვევო შენატანებზე და განაახლონ გადახდა მათთვის სასურველ დროს.

კამპანია სახელწოდებით “რევერსული წინადადება” ბაზარზე სწორედ ამ პროდუქტის გამოსვლას მიეძღვნა.

კამპანია Epica Awards-ზე ოქროთი დააჯილდოვეს, ხოლო კანის საერთაშორისო ფესტივალზე ვერცხლის ლომის მფლობელი გახდა.

Swiss Life My Everything


Swiss Life My Everything

Swiss Life Children

Swiss Life Working With You

Swiss Life Only Woman

Swiss Life My Everything