უკრაინულმა რეკლამამ რომელიც ძირითადად აზიის ქვეყნებში  ტურებს ეძღვნებოდა,   უცხოურ გამოცემებში უკმაყოფილება გამოიწვია…

ორმა უმსხვილესმა  გამომცემლობამ   ბრიტანულმა The Daily Mail-მა და ამერიკულმა  The Huffington Post-მა  რეკლამის შემქმნელები რასიზმში დაადანაშაულა!  ამის  მიზეზი  რეკლამაში გამოყენებული უცნაური შრიფტი იყო, რომლის წაკითხვაც  მხოლოდ თვალების ხელით გაწელვით იქნებოდა შესაძლებელი.

კამპანია ტარდებოდა ლოზუნგით ,,შეხედეთ აზიას, როგორც აზიატებმა’’.