ნისანის ახალი სარეკლამო რგოლი სახელწოდებით „კმარა“, რომელიც რეკლამას უკეთებს ახალ ტექნილოგიას „Easy Fill Tire Alert“-ს დიდი პოპულარობით სარგებლობს.

ეს ტექნოლოგია საბურავებში წნევის კონტროლს არეგულირებს და მისი ამოცანაა, მძღოლს აცნობოს საბურავებში  წნევის ოპტიმალური დონის შესახებ. ნისანის სპეციალური სენსორული სიგნალი გაცნობებთ, როდის არის საბურავში ჰაერის საკმარისი რაოდენობა.

სარეკლამო რგოლის ყურებისას ყველას გვიჩნდება იმის განცდა, რომ ასეთი ტექნოლოგიების არსებობა ყველაზე მაგარი ყოველდღიურ ცხოვრებაში იქნებოდა.

როცა ადამიანმა ნებისმიერ სიტუაციაში ზუსტად იცის როდის გაჩერდეს…