უკანასკნელი რამოდენიმე წლის განმავლობაში Hardee’s/Carl’s Jr – მოურიდებლად იყენებს ქალის სექსუალურობას თავიანთი ფასდფუდის გასაყიდად. არსად არ ყოფილა ეს ისეთი ცინიკური, როგორც გასული წელის “როგორიც იგი სინამდვილეშია” სარეკლამო კამპანიაში:

მოგეხსენებათ, ამან გაამართლა:

Karl’s Jr –ის გაყიდვებმა გასული კვარტალის 2.1 პროცენტიან ზრდასთან შედარებით გაიზარდა 2.6 პროცენტით. Hardee’s ასევე მიიღო 2.6 პროცენტიანი მოგება, გარდა წინა წლის 9.6 პროცენტიანი ზრდისა. კომპანიის მფლობელობაში არსებული რესტორნების კორექტირებული მოგების მარჟა, გადასახადისა და პროცენტის გადახდამდე, გაიზარდა წინა წელთან შედარებით 17 -დან 19.3 პროცენტამდე.

მომხმარებელი სწორედ თავისი შრომით გამომუშავებული დოლარების ხარჯვის გზით აფასებს სხვადასხვა ბრენდებს, რომელიც მას სურს.

გსურთ უფრო თავშეკავებული რეკლამირება? მაშინ შეწყვიტეთ „სასქესო ორგანოების დახმარებით“ საყიდლების თაობაზე გადაწყვეტილებების მიღება.