თმის მოვლა ქალბატონებისთვის ერთ-ერთ მნიშვნელოვან და ამასთან აუცილებელ ყოველდღიურობას წარმოადგენს… ქალბატონების უმეტესობა ხშირად სილამაზის სალონებს მიმართავენ და შედეგიც სახეზე აქვს – მოვლა ხშირშემთხვევაში უკუშედეგითაც მთავრდება…  ხშირი დავარცხნა თმას ზიანს აკეთებს, თუმცა… ეს მაინც აუცილებელია! თურმე….

მოკლედ, არგენტინულმა სარეკლამო კომპანია TBWA -მ თმის მოვლის კომფორტისა და უპირატესობების ხაზგასასმელად უცნაური აპარატით აღჭურვილი მოდელები წარუდგინა მომხმარებელს. ასე რომ, ქალბატონებს ახალი შესაძლებლობა გაუჩნდათ – გამოიყურებოდეს მათი თმა უკეთესად, თანაც დაზიანების გარეშე!

კამპანიის მთავარი სლოგანი: „სალონის თმა სახლში“ /Salon hair at home/