დაფიქრებულხართ თუ არა იმაზე, რატომ გამახსოვრდებათ ესა თუ ის ლოგო, ნიშანი? რატომ გახსოვთ, რომ კოკა-კოლას ფერები თეთრი და წითელია, ხოლო მერსედესის ლოგოს ყველა სხვასგან გამოარჩევთ? ყველაფერი ადამიანის მიერ ფერის აღქმას უკავშირდება. ეს იმიტომ, რომ ყველა ფერს თავისი უნიკალური ინფორმაცია “მიაქვს” ადამიანის ტვინამდე, რომელიც მისი მეხსიერების სხვადასხვა ადგილს იკავებს. სწორედ ამ ინფორმაციათა “თამაშის” წყალობით ახერხებენ რეკლამის ოსტატები, დაგვამახსოვრებინონ თავიანთი ბრენდები.

უფრო უკეთ ეს ინფოგრაფიკა გიამბობთ:

Pinned Image