გინდ დაიჯერეთ გინდ არა და…  პრეზერვატივის ისტორია დაახლოებით 400 წელიწადს ითვლის…

ამ ხნის განმავლობაში მწარმოებლები  ერთმანეთს ეჯიბრებიან, ზოგჯერ ხარიხით, ზოგჯერ კი ორიგინალურობით! ბოლო დროს კი რეკლამებითაც კი, ერთი სიტყვით ეჯიბრებიან ყველა ასპექტის გათვალისწინებით, რომელი კომპანიის მიერ წარმოებული  პრეზერვატივი უფრო თხელი, კაშკაშა, არომატული და კომფორტულია…

გარდა ამისა, არსებობს დიზაინიც და შეფუთვაც, რომელზეც    ნიუ-იორკის, პარიზისა და ლონდონის მთავრობაც კი მუშაობს, იმ მოტივით რომ „ისინი ჯანსაღი ცხოვრების პროპაგანდას ეწევიან“.