სექტემბერში ფეისბუკმა ფან გვერდებისთვის ყალბი ლაიქების ჩამოჭრის შესახებ განაცხადა…
მაგრამ საინტერესოა ვინ დაკარგა მომწონებლების ყველაზე დიდი რაოდენობა?!
Likester-მა რომელიც ფეისბუკზე სხვადასხვა საგნების პოპულარობას საზღვრავს, დაითვალა თუ რომელ ბრენდებს ჩამოეჭრათ ლაიქების დიდი რაოდენობა.
ყალბი გულშემატკივრები მართლაც დიდი პრობლემა იყო. მაკდონალდსის და კოკა კოლას ფეის გვერდებს ასიათასობით ყალბი მომწონებლები ყავდათ და ეს ყველაფერი აბნევდა მომხმარებლებს. რაც უფრო მეტი მომწონებელი ჰყავდა გვერდს, მით უფრო მეტი ყალბი ლაიქერი უგროვდებოდა
„ჩვენ შევამოწმეთ 40 მილიონამდე გვერდი და დაახლოებით 1 მილიარდამდე მომწონებელი“ – განაცხადა კევინ მაკარტნიმ, ლაიქსტერის დამაარსებელმა.
დაკარგული ფანების პროცენტულობა არც ისე მაღალია, თუმცა ბრენდების გვერდებისთვის, რომელთაც 40 მილიონამდე მომწონებელი ჰყავთ, ეს ყველაფერი ასი ათასობით ფანის დაკარგვაში გამოიხატება.
სია იმ ბრენდებისა რომლებმა ყველაზე მეტი რაოდენობის მომწონებელი დაკარგეს:
- Facebook – დაკარგა 124 919 მომწონებელი
- Red Bull – დაკარგა 117 780 მომწონებელი
- MLB – დაკარგა 116 119 მომწონებელი
- Dell – დაკარგა 107 889 მომწონებელი
- Coca-Cola – დაკარგა 98 445 მომწონებელი
- Farmville – დაკარგა 61 225 მომწონებელი
- Cityville – დაკარგა 58 214 მომწონებელი
- Samsung – დაკარგა 52 717 მომწონებელი
- Twitter – დაკარგა 51 123 მომწონებელი
- Youtube – დაკარგა 38 956 მომწონებელი
- Starbucks – დაკარგა 31 930 მომწონებელი
- Kohl – დაკარგა 28 129 მომწონებელი
- Sony – დაკარგა 24 768 მომწონებელი
- Disney – დაკარგა 24 664 მომწონებელი
- MTV – დაკარგა 23 335 მომწონებელი
- McDonald’s – დაკარგა 22 446 მომწონებელი
- Zara – დაკარგა 17 902 მომწონებელი
- Playstation – დაკარგა 16 328 მომწონებელი
- Monopoly – დაკარგა 15 855 მომწონებელი
- Nokia – დაკარგა 13 971 მომწონებელი
დატოვე კომენტარი
Comments feed for this article