pearlfisher-redesigns-gomacro-1ვეგეტარიანული პრდუქტების ფირმა “GoMarco” ახალი დიზაინით გამოვა. ბრენდი, რომელიც 10 წლის მანძილზე საოჯახო ბიზნესი იყო,   შეცვლილი  იდენტურიბითა და  შეფუთვით  გაიყიდება. რებრენდინგი დამოუკიდებელ კომპანია  “Pearlfisher New York” – ს  ეკუთვნის.

pearlfisher-redesigns-gomacro-3“GoMarco”- ს სურს უკეთ მოახდინოს  პოზიციონირება და ხაზი გაუსვას, რომ ის “life style” ბრენდია. “Pearlfisher”- მა გადაწყვიტა ეჩვენებინა პროდუქტის მთავარი ღირებულება, რომ ის ვეგეტარიანული და ორგანულია და განახლებულ შეფუთვაზე ხაზი სწორედ ამისთვის გაესვა.

pearlfisher-redesigns-gomacro-2“ეს არის კონკურენტუნარიანი ბრენდი, რომელსაც აქვს ვეგენტარიანული დიეტისა და სწორი კვებისათვის საჭირო პროდუქტები. თანაც ,  მომხმარებელს მრავალფეროვან არჩევანს სთავაზობს”,- ამბობს ჰამიშ ქემფბელი , “Pearlfisher”- ის კრეატიული დირექტორი.