googleმიუხედავად იმისა, მოგეწონებათ ეს თუ არა, მსხვილი კომპანიებისა თუ კორპორაციების უმეტესობა  ყველაფერს აკეთებს იმისთვის,  რომ ხელთ ჩაიგდონ თქვენი გონება და ჩაანაცვლოს  რეალობა, რაღაც ხელოვნურად შექმნილით.

წლიდან წლამდე პროფესიონალი დიზაინერებისა და მარკეტოლოგებისგან შემდგარი გუნდი მუშაობს იმაზე, თუ როგორ შექმნას პროდუქტზე ისეთი მითი,  რომელიც გაზრდის მასზე მოთხოვნას…

მაგრამ გაბედულმა  დიზაინერებმა ვიქტორ ჰერცმა და  კლიფ დიკენსმა გადაწყვიტეს ეჩვენებინათ თუ რას წარმოადგენენ ეს კომპანიები სინამდვილეში მარკეტინგული ნიღბის გარეშე.

მაგალითად,  Pepsi -ის ლოგოტიპი მუდმივად გვახსენებს მის ბრძოლას Coca-Cola-სთან  საბაზრო წილზე, ხოლო Google თავდაჯერებულია საკუთარ დომინირებაში სხვა საძიებო კომპანიებზე.

ჩამოთვლილი ლოგოტიპების სტილი, ფერი და გრაფიკული სიმბოლოები უცვლელია, ხოლო მათი სახელწოდებები შეცვლილი …

ნახეთ და განსაჯეთ🙂

ოლიმპიადა

ოლიმპიადა

Adobe Acrobat –   გსურთ განახლება?

pdf

 Instagram  – “შენიღბვა”  ცუდი ფოტოების გაწმენდა ფილტრების დახმარებით

instagram

 YouTube  – კატების ვიდეო

youtube

Men’s Health – თოთოეული გამომცემლობა იდეალურ პრესას გპირდებათ

Mens

Starbucks – შაქრიანი  ბომბი

starbusks

Cosmopolitan – სექს-კვლევები, რჩევები და…  ფაქტები!

cosmopoliten

Internet Explorer – ბრაუზერი, რომელიც გამოიყენება იმისთვის გადმოწეროთ სხვა ბრაუზერი🙂

enternet

Playboy – გადაიხადე რისთვის?

payfor

Hollywood – გადამუშავება

hollywood

Budweiser  – ლუპა

budweiser

Carlsberg – კალორიები

carlsberg

Camel – კიბო

camel

Coca Cola – კომერციალიზაცია

coca cola

Pepsi – როცა არ არსებობს კოლა

pepsi

Google – არ გამოიყენო ძებნის სხვა საშუალება

google

Harley-Davidson – სათამაშო მოზრდილთათვის

Harley

McDonald’s – მაკდიაბეტი

mc

Marlboro – ფულის ტყუილად ხარჯვა

marlboro

MTV – “დებილების” ტელემაუწყებლობა🙂

mtv