1723105-R3L8T8D-650-all

საცვლების მაღაზიების ქსელი “ველური ორქიდეა ” ახალ  სარეკლამო კამპანიას იწყებს, რომელმაც შეიძლება მძიმე დარტყმა მიაყენოს ბრენდის იმიჯს. ყოველშემთხვევაში ასე ფიქრობენ რეკლამის სპეციალისტები…

ცხრა პლაკატი, რომლებიც საცვლების კლასიკური სარეკლამო კამპანიის ტრადიციებშია,   დემონსტრირებას აბრეშუმს და მაქმანებს უწევს, მოდელებს კი სახეები არა აქვთ…

ჯერჯერობით, უცნობი ავტორები „მამაკაცის სიზმრები“ -ის კონცეპციით შეეცადნენ გადმოეცათ იდეა უცნობი ქალის ოცნების შესახებ, რომლის სახის დანახვასა და დამახსოვრებას ვერ ასწრებს მამაკაცი თავის ტკბილ სიზმარში. მაგრამ ეს ყველაფერი გამოიყურება ისე თითქოს “ველურ ორქიდეა“ -მ გაუთანაბრა ქალები უსახო თოჯინებს ანუ შექმნილს მხოლო ერთი რამისთვის …

1723355-R3L8T8D-500-3

1723305-R3L8T8D-500-2

1723255-R3L8T8D-500-4

1723205-R3L8T8D-500-5

1723155-R3L8T8D-650-1