preview-650x390-650-1391421465

წელს, სრულიად ამერიკა ტრადიციულად გაგიჟდა. ახლახანს გაიმართა  ამერიკული ფეხბურთის საფინალო თამაში – Super Bowl 2014.

ეს არის წლის ყველაზე პოპულარული ტელეგადაცემა, სადაც კომპანიები ხარჯავენ მილიონობით დოლარს საკუთარი რეკლამის განთავსებაში თამაშის ტრანსლაციის დროს.  ასეთი შანსი წელიწადში მათ მხოლოდ ერთხელ ეძლევათ. ეს არის მთელი წლის განმავლობაში ერთადერთი ღამე,  როცა რეიტინგი არ ცხრება რეკლამების გაშვების დროსაც კი. მაყურებელი ელის არა მხოლოდ თამაშის ფინალს, არამედ  ყველაზე რეიტინგულ და საუკეთესო  ვიდეო რგოლსაც.

ამიტომ,  Super Bowl 2014-თვის სპორტსმენების გარდა, არანაკლებ ემზადებიან ბიზნეს და სარეკლამო კომპანიები, რომლებიც  წლიდან წლამდე აოცებენ პუბლიკას.

გთავაზობთ  ყველაზე საუკეთესო სარეკლამო ვიდეო რგოლებს…