”კრეატიული მარკეტინგი – მომხმარებლის კმაყოფილების ხელოვნება”
სალექციო კურსის ”კრეატიული მარკეტინგი” მიზანია, მსმენელებს აუხსნას:
- მარკეტინგის ზოგადი არსი
- მარკეტინგის ფუნქცია ბიზნესში
- მარკეტინგის როლი სტრატეგიული და საოპერაციო გადაწყვეტილებების მიღების პროცესში
- მარკეტინგის მნიშვნელობა ბიზნეს გადაწყვეტილების განხორციელების სხვადასხვა ეტაპებზე
კურსი შემუშავებულია მარკეტინგის უახლეს მეთოდებსა და საერთაშორისო გამოცდილებაზე დაყრდნობით.
სალექციო თემები:
1. მარკეტინგული სისტემის შექმნა
2. მარკეტინგის ინოვაციური მენეჯმენტი
3. ბაზრის შესწავლა – მეთოდები და ტექნიკა
4. 4P, მარკეტინგული მიქსი
5. მარკეტინგული სტრატეგია – კონკურენტული საბაზრო უპირატესობისთვის
6. პრომოციის ხელოვნება
7. მარკეტერი ქმნის ღირებულებას
8. მარკეტინგული პრეზენტაცია
9. მარკეტინგული გეგმის შემუშავება
განრიგი
კურსის ხანგრძლივობა: 3 კვირა, 27 საათი
ლექციის ხანგრძლივობა: 3 საათი
ლექციების ჩატარების დღე და საათი: სამშაბათი, ხუთშაბათი – 18:30 – 21:30 ; შაბათი – 12:00 – 15:00
ლექციები: 22 საათი
პრაქტიკული მეცადინეობა და პრეზენტაცია: 5 საათი
პირობები:
კურსის ღირებულება: 379 ლარი
კურსის გავლის მსურველთა რეგისტრაცია მიმდინარეობს Register Now -სა და საიტზე არსებული სააპლიკაციო ფორმის შევსებით.
კურსი ”კრეატიული მარკეტინგი – მომხმარებლის კმაყოფილების ხელოვნება”
- მომხმარებელთა დაკმაყოფილებით მაქსიმალური მოგების მიღების ხელოვნების სწავლება
- მარკეტინგის მართვის საერთაშორისო გამოცდილებისა და ”მასტერ-კლასების” გაცნობა
- საქართველოს ოცამდე კომპანიის მაგელითებზე დაყრდნობით სხვისი შეცდომებისა და წარმატებების განხილვა
- მარკეტინგის ჯგუფური ვარჯიშის გზით საკუთარი კრეატიულობის გამოცდა
- ბრეინშტორმინგი
- ყველა საჭირო მიმართულება
- გამოცდილი ლექტორი
- პრაქტიუკული მეცადინეობა
- პრეზენტაციის მომზადება
- საერთაშორისო გამოცდილება
ტრენერი
დატოვე კომენტარი
Comments feed for this article